Oldalak

2016. augusztus 19., péntek

Elkészültek az ajándékok

A kis játékosoknak, akik a Meglepetésfalnál válaszoltak a kérdéseimre, beszereztem az ajándéknak való forró csoki port, és az este folyamán "borítékoltam"

Miért pont ezt a forró csoki port választottam?>>


Ilyen kis tasakok készültek, a szülőknek szóló tájékoztató levelekből

Úgy hajtogattam, hogy beleférjen 1-1 tasak, majd
egy helyen cellux-szal leragasztottam.
A legkisebbekéit barna osztott hímző (ezt használom keresztszemes hímzéshez) 3 szálával még fenn összefogtam.





A levelekben leírtam,
  • mit és miért kapnak, 
  • a Meglepetésfalnál feltett kérdéseket,
  • a helyes válaszokat, 
  • a további ajándékok eléréséhez a tudnivalókat.

A csomagocskákba belekerült



Így sorakoznak a kis tasakok az eredeti Cocozhi dobozban.









Ennyi csomag készült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése